W dniu 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych1 (dalej również: Rozporządzenie lub RODO), które wprowadza ujednolicone dla całej Unii Europejskiej zasady przetwarzania danych osobowych. W związku z powyższym Rozporządzeniem pragniemy poinformować Cię o zasadach przetwarzania danych oraz przysługujących Ci prawach, które mają zastosowanie od 25 maja 2018 roku.
Informujemy, że administratorem danych osobowych jest:
Biuro Rachunkowe FOLIO
Danuta Idczak
ul. Łukowska 6 lok.136 04-113 WARSZAWA
NIP: 113-008-11-50
e-mail: folio@podatki-folio.pl
Na stronie podatki-folio.pl (dalej również: Serwis lub Strona) zbieramy następujące dane:
- Imię, nazwisko
- Adres e-mail
- Numer telefonu
- Dane techniczne, takie jak adres IP, parametry przeglądarki i wykorzystywanego urządzenia
- Informacje związane z ciasteczkami (cookies), wykorzystywane przez Serwis
Dane osobiste nie są tworzone wyłącznie podczas interakcji użytkownika ze Stroną. Dane osobiste są również generowane jako efekty uboczne procesów technicznych takich jak formularze kontaktowe, ciasteczka, systemy statystyk czy osadzone materiały ze stron zewnętrznych.
Udostępnienie tych danych jest dobrowolne (czasem może wymagać zmiany ustawień przeglądarki lub urządzenia, z którego korzystasz), ale może być wymagane do korzystania z Serwisu, lub poszczególnych usług.
Dane te są przetwarzane i zbierane na potrzeby oferowanych przez nas usług, takich jak:
- Kontakt zwrotny z formularza kontaktowego
- Analiza zachowań użytkowników (analityka internetowa)
Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Niektóre dane mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (analityka internetowa, mapy interentowe), takich jak:
- Firmy oferujące systemy wysyłki wiadomości e-mail
- Firmy oferujące systemy zarządzania treścią
- Firmy świadczące usługi hostingowe
- Firmy świadczące usługi związane z bezpieczeństwem działania Serwisu
- Firmy oferujące systemy reklamowe
- Firmy świadczące usługi analityczne (analityka internetowa)
Formularze kontaktowe
Informacje przesłane za pośrednictwem formularza kontaktowego są przechowywane na potrzeby kontaktu z klientem przez nieokreślony czas, ale nie są wykorzystywane w celach marketingowych.
Ciasteczka
Używamy ciasteczek, aby:
- ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny – pliki cookies rozpoznają urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlają stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb,
- tworzyć anonimowe statystyki serwisu – dzięki temu lepiej poznajemy oczekiwania naszych użytkowników i rozwijamy serwis tak, aby ułatwić dotarcie do najczęściej poszukiwanych informacji (np. analizując zapytania z wyszukiwarek),
- prezentować treści multimedialne na stronach internetowych serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego
Osadzone treści z innych witryn
Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.
Te witryny mogą zbierać informację o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.
Systemy statystyk
W serwisie korzystamy z narzędzi analitycznych służących m.in. do zbierania statystyk związanych z aktywnością na stronie: Google Analytics.
Użytkownik może m.in. za pomocą ustawień swojej przeglądarki zarządzać działaniem tego typu systemów. W niektórych przypadkach może zostać udostępniona dodatkowa opcja, pozwalająca na blokadę monitorowania aktywności w Serwisie.
Zarządzanie przetwarzaniem danych
Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W celu realizacji uprawnień, osoba której dane dotyczą możne wysłać stosowną wiadomość na adres e-mail podany w niniejszym dokumencie.
ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Użytkownik ma wszelki prawa (i obowiązki) wynikające z ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), znanego również jako RODO (lub GDRP), w tym:
- Prawo do informacji i dostępu do swoich danych osobowych
- Prawo do sprostowania danych
- Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”)
- Prawo do ograniczenia przetwarzania
- Prawo do przenoszenia danych
- Prawo do wyrażenia sprzeciwu przetwarzania danych
W celu realizacji przysługujących praw prosimy o bezpośredni kontakt, za pomocą adresu poczty e-mail podanego w tym dokumencie, lub korzystając z formularza kontaktowego.